On November 24, 2015, the Government of Romania deposited with the International Labour Organization (ILO) the instrument of ratification of the Maritime Labour Convention, 2006 (MLC, 2006) making Romania the 70th ILO member State to have ratified the Convention.
As the fourth pillar of the international maritime legal regime, in complement to key Conventions of the International Maritime Organization (IMO), the MLC, 2006 establishes and protects decent working and living conditions for seafarers while ensuring conditions of fair competition for shipowners. According to ILO, Romania has over 25,000 seafarers and a merchant fleet of 82,911 gross tonnage of shipping. It also hosts major sea ports along the Black Sea, including the Port of Constanta, which ranks among the first 10 European ports and intersects trade routes linking the markets of landlocked countries spanning from Central and Eastern Europe to Central Asia and the Far East.
For Romania, the MLC, 2006 will enter into force on 24 November 2016, that is, one year
after its ratification.
Port State Control (PSC) Inspections
As of November 24, 2016 PSC Authorities in Romania will start conducting more detail inspections concerning MLC, 2006 requirements. Owners/Managers/Operators of ships calling Romanian ports must ensure full compliance with the Convention requirements prior calling any port to avoid possible deficiencies or detention.
24 Kasım 2015 tarihinde, Romanya Hükümeti, Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO) 70 ILO üyesi Devlet Sözleşmesini onaylayan Romanya'yı yapma Denizcilik Çalışma Sözleşmesi 2006 (MLC, 2006) onay belgelerinin tevdi.
Uluslararası Denizcilik Örgütü (IMO), MLC 2006 kurar anahtar Sözleşmelere tamamlayıcı uluslararası denizcilik hukuki rejimin dördüncü ayağı olarak ve armatörler için adil rekabet koşullarını sağlarken denizciler için iyi çalışma ve yaşam koşulları korur. ILO'ya göre, Romanya 25.000 'in üzerinde denizcileri ve nakliye 82.911 groston bir ticaret filosu var. Aynı zamanda Orta ve Doğu Avrupa'dan Orta Asya ve Uzak Doğu'ya yayılan denize çıkışı olmayan ülkelerin pazarlarına bağlayan ticaret yollarının ilk 10 Avrupa limanları arasında yer alıyor ve kesiştiği Constanta Limanı olmak üzere Karadeniz boyunca önemli deniz limanları, ev sahipliği yapıyor.
Romanya, MLC için 2006 yani bir yıl, 24 Kasım 2016 tarihinde yürürlüğe girecek
onaylandıktan sonra.
Liman Devleti Kontrolü (PSC) Denetimler
24 Kasım tarihi itibarıyla, Romanya'da 2016 PSC Yetkililer MLC 2006 gereksinimleri ile ilgili daha fazla ayrıntı denetimleri yürütmek başlayacaktır. Rumen portları çağıran gemilerin sahipleri / yöneticileri / Operatörler olası eksiklikler ya da tutukluluk önlemek için hiç bir limana önce Sözleşmesi şartlarına tam uyum sağlamak gerekir.
Pe 24 noiembrie 2015, Guvernul a depus România Organizația Internațională a Muncii (OIM) instrumentul de ratificare a Convenției privind munca maritimă, 2006 (MLC, 2006) ceea ce face România 70 membrul ILO stat au ratificat Convenția.
Ca al patrulea pilon al regimului juridic maritim internațional, în completare la convențiile de bază ale Organizației Maritime Internaționale (OMI), MLC, 2006 stabilește și protejează condiții de muncă și de viață decente pentru navigatori asigurând în același timp condiții de concurență loială pentru armatori. Potrivit OIM, România are peste 25.000 de navigatori și o flotă comercială de 82,911 tonaj brut de transport maritim. Acesta găzduiește, de asemenea porturile maritime majore de-a lungul Marii Negre, inclusiv Portul Constanța, care se numără printre primele 10 porturi europene și intersectează rute comerciale care leagă piețele țărilor fără ieșire la mare care acoperă din Europa Centrală și de Est în Asia Centrală și Orientul Îndepărtat.
Pentru România, MLC, 2006 va intra în vigoare la 24 noiembrie 2016, că este, la un an
după ratificarea sa.
Controlul statului portului (PSC) Inspecțiile
Ca din 24 noiembrie, 2016 Autoritățile PSC din România va începe efectuarea de mai multe inspecții detaliu cu privire la MLC, cerințele de 2006. Proprietari / manageri / Operatorii navelor care fac escală porturile românești trebuie să se asigure respectarea deplină a cerințelor Convenției înainte de asteptare orice port, pentru a evita eventualele deficiențe sau detenție.
El 24 de noviembre de 2015, el Gobierno de Rumania depositó en la Organización Internacional del Trabajo (OIT) el instrumento de ratificación del Convenio sobre el trabajo marítimo, 2006 (MLC, 2006) haciendo Rumania el miembro número 70 de la OIT Estado ha ratificado el Convenio.
A medida que el cuarto pilar del régimen jurídico marítimo internacional, como complemento de los convenios fundamentales de la Organización Marítima Internacional (OMI), el MLC, 2006 establece y protege las condiciones de trabajo y de vida decentes para la gente de mar al tiempo que garantiza condiciones de competencia leal para los armadores. Según la OIT, Rumania cuenta con más de 25.000 marinos y una flota mercante de 82.911 tonelaje bruto de la marina. También es sede de los principales puertos de mar a lo largo del Mar Negro, incluyendo el puerto de Constanta, que se encuentra entre los primeros 10 puertos europeos y cruza las rutas comerciales que unen los mercados de los países sin litoral que abarca desde Europa central y oriental hasta Asia Central y Extremo Oriente.
Para Rumania, el MLC, 2006 entrará en vigor el 24 de noviembre de 2016, es decir, un año
después de su ratificación.
Control del Estado del puerto (PSC) Inspecciones
En fecha 24 de noviembre de 2016 Autoridades del PSC en Rumania se iniciará la realización de más inspecciones de detalle relativos CTM, requisitos de 2006. Propietarios / Gerentes / operadores de los buques que hagan puertos rumanos deben garantizar el pleno cumplimiento de los requisitos del Convenio antes de llamar a cualquier puerto para evitar posibles deficiencias o detención.
Em 24 de novembro, 2015, o Governo da Roménia depositados junto da Organização Internacional do Trabalho (OIT), o instrumento de ratificação da Convenção sobre o Trabalho Marítimo de 2006 (MLC de 2006), tornando a Roménia o membro da OIT 70 Estado ratificaram a Convenção.
Como o quarto pilar do regime jurídico marítimo internacional, em complemento às principais convenções da Organização Marítima Internacional (IMO), o MLC de 2006, estabelece e protege de trabalho e condições de vida dignas para os marítimos, assegurando condições de concorrência leal para os armadores. De acordo com a OIT, a Roménia tem mais de 25.000 marítimos e uma frota mercante de 82.911 arqueação bruta da frota. Ele também abriga grandes portos marítimos ao longo do Mar Negro, incluindo o porto de Constanta, que está entre os 10 primeiros portos europeus e cruza rotas comerciais que ligam os mercados dos países sem acesso ao mar que vão desde a Europa Central e Oriental à Ásia Central e no Extremo Oriente.
Para a Roménia, o MLC de 2006 entrará em vigor em 24 de Novembro de 2016, ou seja, um ano
após a sua ratificação.
Port State Control (PSC) Inspecções
A partir de 24 de novembro de 2016, as autoridades do PSC na Roménia vai começar a conduzir inspeções mais detalhes acerca MLC, os requisitos de 2006. Proprietários / gestores / operadores de navios que escalem os portos da Roménia devem garantir a plena conformidade com os requisitos da Convenção antes de chamar qualquer porta para evitar possíveis deficiências ou detenção.
Pe 24 noiembrie 2015, Guvernul a depus România Organizația Internațională a Muncii (OIM) instrumentul de ratificare a Convenției privind munca maritimă, 2006 (MLC, 2006) ceea ce face România 70 membrul ILO stat au ratificat Convenția.
Ca al patrulea pilon al regimului juridic maritim internațional, în completare la convențiile de bază ale Organizației Maritime Internaționale (OMI), MLC, 2006 stabilește și protejează condiții de muncă și de viață decente pentru navigatori asigurând în același timp condiții de concurență loială pentru armatori. Potrivit OIM, România are peste 25.000 de navigatori și o flotă comercială de 82,911 tonaj brut de transport maritim. Acesta găzduiește, de asemenea porturile maritime majore de-a lungul Marii Negre, inclusiv Portul Constanța, care se numără printre primele 10 porturi europene și intersectează rute comerciale care leagă piețele țărilor fără ieșire la mare care acoperă din Europa Centrală și de Est în Asia Centrală și Orientul Îndepărtat.
Pentru România, MLC, 2006 va intra în vigoare la 24 noiembrie 2016, că este, la un an
după ratificarea sa.
Controlul statului portului (PSC) Inspecțiile
Ca din 24 noiembrie, 2016 Autoritățile PSC din România va începe efectuarea de mai multe inspecții detaliu cu privire la MLC, cerințele de 2006. Proprietari / manageri / Operatorii navelor care fac escală porturile românești trebuie să se asigure respectarea deplină a cerințelor Convenției înainte de asteptare orice port, pentru a evita eventualele deficiențe sau detenție.
2015年11月24日には、ルーマニア政府は、国際労働機関(ILO)第70 ILO加盟国が条約を批准したのはルーマニアを作る海事労働条約、2006(MLC、2006)の批准書に寄託。
船主のための公正な競争条件を確保しながら、国際海上法制度の第四の柱として、国際海事機関(IMO)の重要な条約を補完するには、MLC、2006船員のためのまともな労働・生活条件を確立し、保護します。 ILOによると、ルーマニアは、25,000以上の船員や出荷の82911総トンの商船隊を持っています。また、中央および東ヨーロッパから中央アジア、極東にまたがる内陸国の市場を結ぶ貿易ルートを最初の10のヨーロッパのポート間でランク付けし、交差コンスタンツァ港など、黒海に沿って主要な海のポートを、開催しています。
ルーマニアでは、MLC、2006は2016年11月24日に発効します、それは、1年間です
その批准後。
ポートステートコントロール(PSC)検査
11月24日の時点で、ルーマニアで2016 PSC当局は、MLC、2006要件に関するより詳細な検査を実施し始めます。ルーマニアのポートを呼び出す船のオーナー/管理者/オペレータは、可能な欠陥や拘留を回避するために、任意のポートを呼び出すする以前条約の要件を完全に遵守を確認する必要があります。
11月24日,2015年,罗马尼亚政府交存国际劳工组织(ILO)批准海事劳工公约,2006(MLC,2006)使罗马尼亚第70届国际劳工组织成员国已经批准了公约的仪器。
作为国际海事法律制度的第四大支柱,在补充国际海事组织(IMO),2006年海事劳工建立了主要公约和保护体面的工作和生活条件的海员,同时确保船东公平竞争的条件。根据国际劳工组织,罗马尼亚拥有超过25,000海员和航运的82911总吨商船队。还举办主要港口黑海沿岸,包括港口康斯坦察,从而跻身前10个欧洲港口和交叉连接内陆国家跨越中欧和东欧中亚和远东市场的贸易路线。
对于罗马尼亚,MLC,2006年将生效二零一六年11月24日也就是,一年
经过批准。
港口国监督(PSC)检查
截至11月24日2016 PSC当局在罗马尼亚开始进行关于2006年海事劳工要求更详细的检查。船只停靠罗马尼亚港口的业主/管理者/操作员必须确保完全符合公约的要求之前调用任何端口,以避免可能存在的缺陷或拘留。
Στις 24 Νοέμβρη 2015, η κυβέρνηση της Ρουμανίας κατατεθεί με τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ) το έγγραφο επικύρωσης της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, 2006 (MLC 2006), καθιστώντας τη Ρουμανία, η 70η κράτη μέλη της ΔΟΕ να έχουν κυρώσει τη Σύμβαση.
Όπως το τέταρτο πυλώνα του διεθνούς ναυτικού δικαίου καθεστώς, ως συμπλήρωμα στις βασικές συμβάσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), την MLC, 2006 καταρτίζει και προστατεύει αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και διαβίωσης για τους ναυτικούς, ενώ διασφάλιση συνθηκών θεμιτού ανταγωνισμού για τους εφοπλιστές. Σύμφωνα με τη ΔΟΕ, η Ρουμανία έχει πάνω από 25.000 ναυτικούς και μεγάλο εμπορικό στόλο 82.911 κόρων ολικής χωρητικότητας της ναυτιλίας. Επίσης φιλοξενεί μεγάλα θαλάσσια λιμάνια κατά μήκος της Μαύρης Θάλασσας, όπως το λιμάνι της Κωστάντζα, η οποία συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πρώτες 10 ευρωπαϊκά λιμάνια και τέμνει εμπορικούς δρόμους που συνδέουν τις αγορές των περίκλειστων χωρών που εκτείνονται από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με την Κεντρική Ασία και την Άπω Ανατολή.
Για τη Ρουμανία, την MLC, το 2006 θα τεθεί σε ισχύ στις 24 Νοεμβρίου το 2016, δηλαδή ένα χρόνο
μετά την επικύρωσή της.
Ελέγχου του κράτους λιμένα (PSC) Επιθεωρήσεις
Από 24 Νοεμβρίου 2016 ΕΠΑ Αρχές στη Ρουμανία θα αρχίσει να διενεργεί επιθεωρήσεις με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την MLC 2006 απαιτήσεις. Ιδιοκτήτες / Διευθυντές / φορείς εκμετάλλευσης των πλοίων που καταπλέουν ρουμανική λιμένες πρέπει να διασφαλίσει πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της σύμβασης πριν από την κλήση κάθε λιμάνι να αποφευχθούν πιθανές ελλείψεις ή κράτηση.
No comments:
Post a Comment